Vakantie, time to enjoy! - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Esther Linden - WaarBenJij.nu Vakantie, time to enjoy! - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Esther Linden - WaarBenJij.nu

Vakantie, time to enjoy!

Blijf op de hoogte en volg Esther

09 April 2015 | Aruba, Aruba

Nou afgelopen vrijdag dus de barbecue en daarna een avondje wezen stappen. Toen zaterdag rustig aan gedaan beetje gezwommen en 's avonds naar festival neonsmash. Dat was binnen en ooh wat was het warm daar zeg....
Na neonsmash nog even naar de mill geweest, we zaten met 7 mensen in mijn autootje. Mijn auto vond dat niet zo leuk en reed max 40 km/uur maar goed we zijn er gekomen en hebben de avond goed afgesloten.
Toen zondag overdag weer lekker rustig aan gedaan. Beetje zwemmen, beetje kletsen en 's avonds lekker uit eten geweest bij yammie yammie. Daarna nog naar Moomba geweest en ook dit was weer een geslaagde avond.
Toen maandag weer relaxen want dat was wel even nodig na zo'n gezellig weekend.
Vervolgens dinsdag weer productief bezig geweest met het onderzoek met Iris en Jasmijn en dit onderzoek hebben we dan woensdag ook afgesloten dus dat is vast klaar.
Woensdagavond nog wezen stappen want het is ladies night bij senor Frogs dus tussen 23 en 00.00 uur gratis sex on the beach drinken. Daarna weer naar de Mill en de stapavond afgesloten met een eitje bakken bij iemand thuis.
Ik ga nog even genieten van de laatste vakantie dagen want maandag begint het echte leventje weer.

  • 10 April 2015 - 16:43

    Loes:

    He feestneus,

    De foto's zien er erg gezellig uit, het verhaal vertelt de rest. Heerlijk aan het genieten van het nachtleven. Heel erg fijn om dit te lezen en te horen dat je het erg naar je zin hebt.
    Nog even relaxen en dan weer naar een nieuw stageadres. Heel veel succes.
    GENIET VAN HET LEVEN.
    Dikke kus van ons allemaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Hallo, Ik ben Esther. Ik ben 20 jaar en ik maak deze blog voor de periode dat ik naar Aruba ga. Dit zal zijn van 6 februari tot eind mei. Ik zal hier mijn ervaringen schrijven van de tijd dat ik daar ben. Groetjes

Actief sinds 27 Nov. 2014
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 9488

Voorgaande reizen:

06 Februari 2015 - 30 Mei 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: