Leuk weekje! - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Esther Linden - WaarBenJij.nu Leuk weekje! - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Esther Linden - WaarBenJij.nu

Leuk weekje!

Blijf op de hoogte en volg Esther

30 April 2015 | Aruba, Aruba

Woensdag had ik Stijn dus weggebracht en bedacht dat ik even rustig aan ging doen maar toen appte Lisa of ik mee ging naar Ladies night en dat is altijd gezellig dus die avond lekker op stap geweest. Ook ging mijn tijdelijke huisgenootje Lianne ook mee. Dus we hebben er een gezellig avondje van gemaakt.
Vervolgens donderdag rustig aan gedaan, naar het strand geweest, beetje zwemmen, lessen voorbereiden en gewoon relaxen.
Vrijdagmiddag ben ik met Lisa even gaan shoppen want kingsweekend kwam eraan en wij hadden beide niks oranjes in onze kast liggen dus dat moest even gekocht worden. Daarna nog lekker gegeten bij Que Pasa en toen we terugliepen kwamen we langs een dansvoorstelling dus ook daar nog even gekeken.
Daarna even snel thuis douchen en toen nog even bij Lisa gezeten en wat gedronken en daarna weer op stap.
Zaterdag met Lianne naar het strand geweest en 's avonds weer op stap, deze avond werd kingsnight gehouden dus netjes in het oranje gegaan. En zoals het een beetje traditie is geworden op zondag naar Moomba daar wat eten en daarna nog even genieten van het feestje daar.
Maandag waren we vrij vanwege koningsdag maar dat wordt hier niet zo gevierd als in Nederland dus we zijn die dag naar het strand gegaan en Jaimy, Lisa en ik hebben een jetski gehuurd om over het water te scheuren. Het was echt een hele vete ervaring.
Dinsdag en woensdag naar stage. Mijn stage gaat erg goed en mijn begeleiders zijn heel blij met mij dus dat is altijd leuk om te horen!
Er werd me zelfs gevraagd waarom ik nog een opleiding deed, ik was beter dan de meeste docenten op die school zei de afdelingsleider die even in de les kwam kijken.
Maar ik zal toch eerst maar mijn opleiding in Nederland af maken voordat we voor de klas gaan staan.
Gisteravond was het weer Ladies night en dus zijn we weer gezellig op stap geweest. Het was voor Lianne de laatste avond van haar vakantie dus dat moest gevierd worden met een drankje.
Dit was het wel weer voor deze week, tot snel!

  • 30 April 2015 - 19:30

    Elke:

    Klinkt gezellig daaro.
    Geniet ervan

  • 30 April 2015 - 19:39

    Ineke:

    Hey Esther
    Je hebt de smaak goed te pakken van het uitgaan. Tussendoor nog ff een paar dagen stage. Ook dat gaat je goed af. Morgen komen Maxima en Willem Alexander op Aruba. Misschien kun jehen spotten. Geniet nog van de laatste maand op Aruba. Groetjes Lambert en Ineke.

  • 30 April 2015 - 20:54

    Anja:

    Hoi Esther, je bent een echt feestbeest geworden. Leuk dat Stijn bij je was, kun je als je terug bent nog fijn samen praten over Aruba. Nog even je stage en een verslag, denk ik. Dan nog een leuke vakantie met pap en mam. GEZELLIG. Veel plezier nog en tot gauw. Groetjes van Henk en Anja

  • 01 Mei 2015 - 09:01

    Kes-Jan:

    Komt de koning ook naar jouw eiland? En ga je hem dan opzoeken?
    Mooi weekend,
    Kees-Jan

  • 01 Mei 2015 - 11:33

    Gijs:

    Me stage???

    Dacht jij zo goed was in Nederlands :P

    Nee grapje.
    Veel plezier nog en sterkte met je stage (ziet eruit of je het hééél zwaar hebt)

  • 01 Mei 2015 - 15:18

    Esther Van Der Linden:

    Ja de koning komt hierheen. Ik ga wel naar het evenement waar hij heen gaat maar of ik hem dan ook ga zien is natuurlijk de vraag.
    Verder iedereen bedankt voor de reacties!

  • 01 Mei 2015 - 15:18

    Chantal:

    Hey feestbeest,

    Dan gaan we in Nederland ook keer op stap!
    Klinkt lekker feesten, strand, relaxen, beetje stage lopen.
    Nog een week en paar dagen dan komen papa en mama jou kant op ze hebben er zin in zijn al spulletjes bij wlkaar aan het zoeken.
    Geniet ervan!!!

    P.s. ben wel jaloers en ik maar achter de laptop zitten voor mijn scriptie pff....


  • 06 Mei 2015 - 17:11

    AnneMarie :

    Haa Esther,

    Leuk om je te volgen en de verhalen van mama te horen. Mama kan niet wachten, ze telt de dagen al wekenlang af... Eindelijk is het bijna zover en kun je lekker feesten met je ouders.

    Veel plezier samen!

    Groetjes AnneMarie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Hallo, Ik ben Esther. Ik ben 20 jaar en ik maak deze blog voor de periode dat ik naar Aruba ga. Dit zal zijn van 6 februari tot eind mei. Ik zal hier mijn ervaringen schrijven van de tijd dat ik daar ben. Groetjes

Actief sinds 27 Nov. 2014
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 9445

Voorgaande reizen:

06 Februari 2015 - 30 Mei 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: