Time flies when you're having fun! - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Esther Linden - WaarBenJij.nu Time flies when you're having fun! - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Esther Linden - WaarBenJij.nu

Time flies when you're having fun!

Blijf op de hoogte en volg Esther

03 April 2015 | Aruba, Aruba

Nou maandag en dinsdag nog naar stage geweest en dat was het dan op die school. Mijn mentor vroeg of ik niet langer kon blijven omdat het zo goed ging dus dat was een heel groot compliment.
Vorig weekend ben ik op vrijdag een avondje wezen stappen, op zaterdag ben ik met Lieke naar dragracen wezen kijken en dit was wel leuk voor een keer maar zou er niet veel vaker heen gaan. Maar toch een aantal foto's gemaakt.
Woensdag avond ook wezen stappen om de vakantie te vieren. Het was girls night dus dan is drank een uur gratis. Maar ik was de bob dus ben netjes nuchter gebleven. Al gebeurd dat eigenlijk niet op Aruba, het is heel normaal om te gaan rijden als je (iets te veel) hebt gedronken.
Gisteren heb ik gewoon lekker rustig aan gedaan. Een filmpje gekeken en even boodschappen gedaan voor vanavond. Vanavond gaan we barbequen met studenten die allemaal een minor hebben gevolgd via IPA.
Dus deze week was niet heel speciaal maar ik heb nu wel lekker vakantie. Dus veel tijd voor het strand, de zee, zwemmen en alle andere leuke dingen. Ook nog even een dagje naar de stad om te gaan kijken voor souveniertjes want ik ben al op de helft van mijn tijd hier.
Time flies when you're having fun!
Dus ik ga de komende week nog lekker genieten en dan daarna starten met mijn volgende stage.
Fijn paasweekend allemaal!

  • 03 April 2015 - 21:58

    Koen:

    Hi Esther,

    Fijn dat je het zo goed naar je zin hebt en lekker dat je nu vakantie hebt. Geniet er van!! Wij zijn jaloers ;).

    Gr Koen, Elke, Mats en Roby

  • 04 April 2015 - 12:34

    Loes:

    Hoi lieve Esther,

    Het is goed om te lezen, dat ze op stage ook blij met je zijn en je vragen om langer te blijven. Fijn om dit horen en te lezen voor ons. Je doet het goed (maar dat wisten wij natuurlijk al!)
    In de krant staan vandaag weer een aantal vacatures voor leraar economie, wiskunde en rekenen. Ik hoop dat dit volgend jaar ook zo is. Geniet er nog maar lekker van, zeker van het mooie weer, dat hebben wij hier niet, wel veel wind en regen, bah!! Gisteren met oud-collega's naar Riet geweest in Oudorp Noord-Holland. Je krijgt de groeten van hun allemaal, vonden het geweldig dat jij op Aruba stage loopt, een hele levenservaring.
    Nog 37 dagen dan komen we ook genieten van het zonnige leven.

    Dikke knuffel van ons allemaal

  • 04 April 2015 - 13:15

    Karina:

    Hoi Esther,

    Fijne paasdagen geniet ervan. Jij zal mooier weer hebben als wij hier.
    Heel veel groetjes van ons allemaal
    Karina

  • 07 April 2015 - 10:16

    Kees-Jan:

    Gefeliciteerd met het goede resultaat van je stage! Geniet je korte vakantie en dan weer met volle energie aan de volgende klus beginnen. Ben nu al benieuwd naar de blogs daarover.
    Kees-Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Hallo, Ik ben Esther. Ik ben 20 jaar en ik maak deze blog voor de periode dat ik naar Aruba ga. Dit zal zijn van 6 februari tot eind mei. Ik zal hier mijn ervaringen schrijven van de tijd dat ik daar ben. Groetjes

Actief sinds 27 Nov. 2014
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 9482

Voorgaande reizen:

06 Februari 2015 - 30 Mei 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: