Het leven is een groot feest! - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Esther Linden - WaarBenJij.nu Het leven is een groot feest! - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Esther Linden - WaarBenJij.nu

Het leven is een groot feest!

Blijf op de hoogte en volg Esther

16 April 2015 | Aruba, Aruba

Nou die stapavondjes zijn na woensdag nog niet opgehouden. Op vrijdag ook weer lekker stappen en op zaterdag ook. Zondag eerst op het strand gelegen met Iris en Jasmijn en daarna bij Moomba wat gegeten en daar gebleven en het feestje afgemaakt tot 1.00uur. Het was een mooi feestje met een hele leuke herinneringen:)
Maandag heb ik kennismakingsgesprek gehad op EPI en daar kunnen ze me 7 lessen per week bieden en ze hebben deze lessen allemaal op maandag en woensdag gepland wat betekend dat ik de rest van de week thuis ben om lessen voor te bereiden en te reflecteren. Dus het leven lijkt nu wel een groot feest.
Dinsdag heb ik met Iris en Jasmijn gewerkt aan de presentatie voor IPA (lerarenopleiding).
Woensdag hadden we dan eindgesprek en hier was ik best wel zenuwachtig voor omdat ik geen idee had wat ik moest verwachten. Maar het is allemaal goed gegaan en we hebben het wel alle drie gehaald dus dat is alvast goed. Vrijdag nog presenteren en dan is dat afgesloten en zijn de eerste 15 studiepunten van de minor binnen.
Maar eerst vandaag, ik mag straks Stijn van het vliegveld gaan halen:D
Het is hem toch gelukt om een weekje te vinden om naar mij toe te komen dus dat is wel heel fijn en dus kan ik hem de komende dagen dit prachtige eiland laten zien!
Het wordt een leuke week alleen gaan Iris en Jasmijn zondag alweer naar huis dat vind ik dan wel weer heel jammer want het was een leuke tijd met jullie meiden! Ik heb veel van jullie geleerd en ik heb genoten van de tijd hier met jullie!


  • 16 April 2015 - 19:20

    Anja:

    Hoi Esther,

    Leuk om te lezen dat je het zo gezellig hebt daar. En helemaal super dat Stijn naar jou toe komt. Ga samen genieten van elkaar, het lekkere weer en al het moois daar. Veel plezier!!

    Liefs en groetjes van Henk en Anja




  • 16 April 2015 - 19:23

    Ineke Kusters:

    Hoi Esther.

    Zo is het leven zeker een groot feest.
    Zeker als Stijn er ook nog is. Lekker samen genieten hoor!.
    Tussendoor ook nog een beetje werken en ondertussen de studiepunten binnen halen.
    Heel goed. Fijn dat je het zo goed naar je zin hebt.

    Groetjes Lambert en Ineke

  • 17 April 2015 - 10:54

    Loes:

    He lieverd,

    Geweldig dat je zo geniet!
    Stijn is intussen gearriveerd, heerlijk samen genieten van deze prachtige tijd.
    Succes vandaag met je presentatie en sleep die punten maar binnen!
    Was tv interview leuk? Onze dochter op de Arubaanse tv, moet niet gekker
    worden (wij zijn kei trots!).
    Leuk dat jij die leraren van Chantal van CIOS ontmoet hebt. Las het op facebook.
    Nog even punten scoren en verder ENJOY!!
    Dikke knuffel en tot gauw (24 dagen nog).

    Liefs papa & mama

  • 17 April 2015 - 15:11

    Kees-Jan:

    Hoi,
    Het leven is zeker een feest, maar je moet het wel zien! Neem die instelling terug naar Nederland en je zult zien, dat het ook in Nederland werkt...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Hallo, Ik ben Esther. Ik ben 20 jaar en ik maak deze blog voor de periode dat ik naar Aruba ga. Dit zal zijn van 6 februari tot eind mei. Ik zal hier mijn ervaringen schrijven van de tijd dat ik daar ben. Groetjes

Actief sinds 27 Nov. 2014
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 9484

Voorgaande reizen:

06 Februari 2015 - 30 Mei 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: