Laatste maand is ingegaan - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Esther Linden - WaarBenJij.nu Laatste maand is ingegaan - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Esther Linden - WaarBenJij.nu

Laatste maand is ingegaan

Blijf op de hoogte en volg Esther

07 Mei 2015 | Aruba, Aruba

Nou daar begon het dan 1 mei de laatste maand ging van start op Aruba. We zijn die dag nog naar Sail Aruba geweest met Lisa. Dit was een groot evenement op Aruba ter ere van 200 jaar het koninkrijk en 350 korps mariniers. We hebben hier veel boten gezien en ook de demo van strandwacht en van politiehonden. Erg leuke dag was het en om deze dag af te sluiten zijn we nog gezellig op stap geweest.
Zaterdag ben ik met Jaimy naar Sail Aruba geweest omdat zij vrijdag niet kon omdat ze toen moest werken. Maar toen zijn we op de mariniersboot geweest en zijn we van een kabelbaan van 30 meter hoogte naar beneden gegaan. Dat was ook erg leuk om te doen. Vandaag hebben we ook nog de demo van de mariniers zelf gezien. Zo zie je wat ze zouden kunnen doen als het nodig is.
Op zaterdagavond was er ladies first bij Senor Frogs wat betekend van 22 tot 23 uur gratis drank en mannen mogen pas vanaf 23 uur binnen. Dus deze avond heb ik me goed vermaakt met Lisa en Jaimy en alle andere die ik toen ben tegengekomen:)
Zondag hebben we even bij Lisa en Jaimy aan het zwembad gelegen, daarna Jaimy even wegbrengen naar der werk en vervolgens met Lisa nog even naar het strand en 's avonds gezellig gegeten met Lisa en Tony (waiter van Senor) en vervolgens bij Moomba blijven hangen en nog een hele leuke avond gehad.
Toen maandag weer naar stage en dinsdag ook. En daarna startte mijn weekend alweer. Dus woensdag lekker naar het strand geweest met Lisa en 's avonds weer naar Ladies Night bij Senor Frogs. Hier nog even een cocktailtje gedronken op mijn zusje die alweer een jaartje ouder is geworden.
Vanochtend dus eerst geskyped met de jarige job en vervolgens lekker naar het strand geweest. Nu even niks doen en vanavond naar de bioscoop maar daarvoor moet ik me goed aankleden want daar zetten ze de airco altijd te koud.
Dat was het weer voor deze week, zoals jullie lezen geniet ik hier nog volop en dat ga ik de komende 3 weken nog even doen, tot daarna!

  • 08 Mei 2015 - 09:11

    Truus:

    Esther,
    Genieten hoort natuurlijk bij een buitenlandstage, maar ik zou het erg leuk vinden om weer eens wat te lezen over je stage. Wat zijn overeenkomsten en verschillen met een stage in Nederland? Wat levert de buitenlandstage je wat dat betreft op aan leerervaringen?

  • 08 Mei 2015 - 10:25

    Iris :

    Aahh, ik ben echt zo jaloers als ik dit lees!! Ik wil weer terug haha. Geniet er nog lekker nog even van!!

  • 09 Mei 2015 - 08:52

    Kees-Jan:

    Hoi,
    Hoe wordt 1 mei eigenlijk op school beleefd? Zijn er nog speciale activiteiten of is het alleen maar een vrije dag en weten de lln eigenlijk niet waarom dat zo is?
    Veel plezier de laatste weken!
    Kees-Jan

  • 12 Mei 2015 - 17:36

    Annie Ariens :

    Hoi Esther ik ben een collega van jullie mam en geniet van je mooie verhalen. Ook wil ik jou en jullie pap en mam nog hele mooie dagen wensen. Geniet van en met elkaar van deze vakantie en stage.
    Groetjes Annie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Hallo, Ik ben Esther. Ik ben 20 jaar en ik maak deze blog voor de periode dat ik naar Aruba ga. Dit zal zijn van 6 februari tot eind mei. Ik zal hier mijn ervaringen schrijven van de tijd dat ik daar ben. Groetjes

Actief sinds 27 Nov. 2014
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 9447

Voorgaande reizen:

06 Februari 2015 - 30 Mei 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: