Bijna vakantie:D - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Esther Linden - WaarBenJij.nu Bijna vakantie:D - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Esther Linden - WaarBenJij.nu

Bijna vakantie:D

Blijf op de hoogte en volg Esther

27 Maart 2015 | Aruba, Aruba

Van het weekend niet meer veel gedaan. Gewoon lekker rustig thuis zitten is ook fijn. En dan van maandag tot vrijdag weer stage. Stage op John Wesley is bijna voorbij…. Jammer maar dat betekend wel dat er nieuw avontuur aankomt namelijk na de vakantie stage gaan lopen op EPI een MBO school hier op Aruba.
Deze week heb ik eigenlijk ook niet veel bijzonders gedaan. Rustig naar stage daarna naar huis dingen voorbereiden en maken en relaxen bij het zwembad. De ouders van Bob zijn er nu, bob is een huisgenoot van mij. En dat is wel erg gezellig we zitten vaak met velen te eten en gezellig te kletsen. Afgelopen zondag heb ik nog wel gesnorkeld met Anton. Het was de laatste keer samen met Anton snorkelen want die vertrekt morgen voor 2,5 maand naar Polen naar zijn vriendin.
Dus ik kan nog wel gaan snorkelen maar die leuke filmpjes die jullie nu kunnen zien via facebook die zullen er niet meer zijn want de onderwatercamera is van Anton en als die weg is wordt het lastig.
Maar dit weekend gaan we gewoon weer lekker naar het strand en relaxen en dan nog 2 dagen naar stage en dan begint mijn vakantie voor 1,5 week. Heerlijk relaxen en niet te veel doen dat is ook wel fijn. Ook al zegt iedereen altijd op Aruba hoef je nooit te werken daar is alles relaxt. Ik ben toch best moe als ik vanuit stage thuis kom. Ik heb zelfs al dagen dat ik uit school even een dutje ga doen, dat doen (bijna) alle Arubanen. Ik snap het best die warmte maakt je toch moe en loom. Maar na dat dutje kan ik weer even vooruit en dan ’s avonds weer lekker slapen en de volgende ochtend gezond weer op. Ik ben hier nu al bijna 2 maanden en het voelt echt als thuis. Ik mag doen wat ik wil op de manier die ik wil dus ik ga hier nog even ruim 2 maanden van genieten!
Tot de volgende keer weer!

  • 27 Maart 2015 - 18:46

    Truus:

    Leuk om de school en de docenten terug te zien!

  • 28 Maart 2015 - 13:16

    Anja:

    Hoi Esther,

    Fijn dat je het naar je zin hebt. Maar dat je alweer aan vakantie toe bent, is wel een beetje overdreven.
    Je moet niet te lui worden daar en slapen doe je hier in Nederland toch ook goed. Haha...
    Geniet van alles om je heen en hou ons op de hoogte met mooie verhalen.

    Groeten en fijn weekend van Henk en mij.

  • 28 Maart 2015 - 13:16

    Anja:

    Hoi Esther,

    Fijn dat je het naar je zin hebt. Maar dat je alweer aan vakantie toe bent, is wel een beetje overdreven.
    Je moet niet te lui worden daar en slapen doe je hier in Nederland toch ook goed. Haha...
    Geniet van alles om je heen en hou ons op de hoogte met mooie verhalen.

    Groeten en fijn weekend van Henk en mij.

  • 28 Maart 2015 - 13:16

    Anja:

    Hoi Esther,

    Fijn dat je het naar je zin hebt. Maar dat je alweer aan vakantie toe bent, is wel een beetje overdreven.
    Je moet niet te lui worden daar en slapen doe je hier in Nederland toch ook goed. Haha...
    Geniet van alles om je heen en hou ons op de hoogte met mooie verhalen.

    Groeten en fijn weekend van Henk en mij.

  • 28 Maart 2015 - 20:05

    Ingrid En Bart:

    hey Esther,

    Wauw, dat klinkt allemaal niet verkeerd! Geniet er nog van!

    Gr. Ingrid en Bart

  • 28 Maart 2015 - 20:06

    Ingrid En Bart:

    hey Esther,

    Wauw, dat klinkt allemaal niet verkeerd! Geniet er nog van!

    Gr. Ingrid en Bart

  • 31 Maart 2015 - 10:26

    Kees-Jan:

    Hoi!
    Geniet iedere minuut die je er bent, want voor je het weet zit je weer hier in het koude en winderige Nederland. Leuk om de school weer te zien! Veel plezier.
    Kees-Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Hallo, Ik ben Esther. Ik ben 20 jaar en ik maak deze blog voor de periode dat ik naar Aruba ga. Dit zal zijn van 6 februari tot eind mei. Ik zal hier mijn ervaringen schrijven van de tijd dat ik daar ben. Groetjes

Actief sinds 27 Nov. 2014
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 9460

Voorgaande reizen:

06 Februari 2015 - 30 Mei 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: