Het weekend is bijna voorbij - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Esther Linden - WaarBenJij.nu Het weekend is bijna voorbij - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Esther Linden - WaarBenJij.nu

Het weekend is bijna voorbij

Blijf op de hoogte en volg Esther

10 Februari 2015 | Aruba, Aruba

Zo morgen begint school dan. Dan is het klaar met hele dagen niks doen. Al was het heerlijk afgelopen weekend, ik kon me plekje een beetje vinden en genieten van alles wat er om me heen is.
Zaterdagochtend kwamen Jasmijn en Iris bij mij zwemmen aangezien ik hier een zwembad in de tuin hebben en zij hebben nauwelijks een tuin.
Daarna heb ik geskyped met mijn familie. Mijn zus vierde haar verjaardag en doordat Stijn zijn laptop meenam kon er digitaal bij zijn. Ik heb toen gezellig kunnen kletsen met tante Anja, oom Henk, tante Ineke, oom Lambert, Chantal, Wout, Kristel, Arnie, papa, mama en Stijn.
En later die middag ben ik met Iris en Jasmijn naar het strand gegaan. Ik ben toen bewust in de schaduw gaan liggen omdat ik de zon nog niet gewend was en dat was maar goed ook want zondag heb ik daar niet over nagedacht en is mijn gezicht een beetje verbrand. Beetje jammer natuurlijk.
Verder ben ik zaterdagavond naar de Lighting Parade wezen kijken. De sfeer die hier hing was erg gemoedelijk en vrolijk. De optocht draaide vooral om de muziek en niet om hoe het er precies uit zag. Ik was natuurlijk gewend aan prachtige praalwagens uit het Moesland maar die maken ze hier niet. Hier lopen groepen mensen te dansen en er rijd een wagen voor met een soort band en erachter rijd een wagen die drinken bij heeft om de mensen te voorzien van voldoende drank.
Ik heb wat foto’s toegevoegd van de optocht zodat jullie een kleine indruk krijgen van hoe het er hier uitziet.
Vandaag (maandag) ben ik met Wilfred (een huisgenoot) gaan rondrijden want zijn auto was stuk en moest gemaakt worden en ik wilde graag wat boodschappen doen. Niemand doet hier moeilijk als ik even ergens heen wil hoef ik het maar te vragen en iemand brengt me erheen. Maar ben toch ondertussen aan het zoeken naar een auto want als ik straks naar stage moet is het wel handig dat ik er ook kan komen. Uiteraard kost dit wel geld dus ik heb het ‘Sponsor Esthers auto’-fonds opgericht dus als je wil storten kan je me rekeningnummer vragen
Daarna heb ik gezellig geskyped met Chantal, Kristel, papa, mama en Stijn. Toch fijn om ze even te kunnen zien en fijn dat we in deze tijd leven waarin digitaal gelukkig veel mogelijk is!
Daarna heb ik voor het eerst gekookt hier en het smaakte lekker. Ik heb pasta gemaakt en het resultaat kan je bij de foto’s zien.

  • 10 Februari 2015 - 11:56

    Ineke:

    Klinkt allemaal goed en je bordje pasta ziet er smakelijk uit. Succes met het zoeken van een auto en veel plezier op je stage adres. Het gaat je allemaal lukken. Groetjes uit Schaijk.

  • 10 Februari 2015 - 13:24

    Mama:

    Jammer dat papa er niet is, die brengt je ook overal heen of je leent de auto/bus. Prachtig de zee en strand. Heerlijk dat hebben wij nog te goed! Je vindt daar wel een leuk karretje om rond te rijden. Leuk ook die foto's van de verlichte parade. Wat wil je nog meer zon, zee, lekker bordje eten! Geniet van al dit moois. Dikke kus van ons.

  • 10 Februari 2015 - 14:10

    Chantal:

    Hey zusje,

    Wat een prachtige foto's van het stand je maakt me wel jaloers hoor.
    En jou bordje met mijn lievelingseten erop ziet er ook goed uit!
    Zijn er nog andere mogelijkheden om te reizen? misschien een scooter (is dat goedkoper?)
    Veel succes en plezier morgen op school.

    liefs xxx Chantal en Wout

  • 12 Februari 2015 - 19:58

    Karina:

    Hoi Esther,

    Ziet er goed uit allemaal. Heb veel plezier en wordt maar lekker bruin.
    Vergeet niet ook wat op het eiland rond te kijken.
    Tot kijk Karina

  • 12 Februari 2015 - 21:57

    Elke:

    Hey Esther,

    Goed bezig jij. Ziet er goed uit.

    Lekker genieten jij.

    gr Koen, Elke, Mats en Roby

  • 12 Februari 2015 - 22:53

    Anja:

    Hey Esther, fijn dat je al wat gewend bent. Deze week maar eens aan de slag met je stage. Halve dagen haha...en de rest van de dag GENIETEN. Komt helemaal goed!! Groetjes van Henk en mij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Hallo, Ik ben Esther. Ik ben 20 jaar en ik maak deze blog voor de periode dat ik naar Aruba ga. Dit zal zijn van 6 februari tot eind mei. Ik zal hier mijn ervaringen schrijven van de tijd dat ik daar ben. Groetjes

Actief sinds 27 Nov. 2014
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 9451

Voorgaande reizen:

06 Februari 2015 - 30 Mei 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: