Al 3 heerlijke weken in Aruba - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Esther Linden - WaarBenJij.nu Al 3 heerlijke weken in Aruba - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Esther Linden - WaarBenJij.nu

Al 3 heerlijke weken in Aruba

Blijf op de hoogte en volg Esther

25 Februari 2015 | Aruba, Aruba

Laten we beginnen bij afgelopen weekend, doordeweeks niet veel meer gedaan dan naar school gaan.
Vrijdagavond wezen stappen met Iris en Jasmijn en daar wat Canadezen ontmoet en een gezellig avond gehad. Dus mijn Engels ook weer wat verbeterd…. In ieder geval begrepen ze wat ik bedoelde :)
Zaterdag lekker naar het strand en weer genieten van het prachtige weer hier! Vervolgens hebben we zaterdagavond met een groep gebarbecued, ook erg gezellig en lekker:D
Zondag heb ik een dag niks gedaan, beetje zwemmen en in de zon liggen. Een filmpje kijken, dit was lekker een rustig dagje. Dat is af en toe ook erg fijn.
Maandag hadden we excursie naar het parlement en hebben we een foto gemaakt met de minister president en de minister van jeugdzaken. Later zijn we naar ‘de Tweede Kamer’ geweest en hebben we veel leden gezien van de 3 verschillende partijen hier en mochten we vragen stellen als we die hadden. Dit was een interessante excursie en ook waren de verschillen tussen Nederland en Aruba duidelijk. In Nederland is er veel meer afstand tussen het Parlement en de ‘normale burgers’. Hier is dat eigenlijk helemaal niet, dat is waarschijnlijk ook positief voor de beleidsvoering omdat de regering dan beter weet wat er speelt onder de burgers. Maar of dit klopt weet ik niet want heb er zelf natuurlijk niet mee te maken.
Gisteren hadden we een excursie door San Nicolas, een plaats in Aruba. Dit werd gedaan door een docent die er zelf vandaan komt en dus ook veel en leuk kon vertellen over de plaats.
San Nicolas is eigenlijk een plaats waar je weinig komt als toerist behalve bij baby beach en nu heb ik de stad toch gezien en ook gezien dat het een mooie plaats is. Dus pap en mam daar gaan we ook nog een keer heen als jullie hier zijn!
Verder heb ik niet zoveel meegemaakt dus fijne dag nog! En tot snel!

P.S. leuk om jullie reacties te lezen, zo is iedereen toch dichtbij!

  • 25 Februari 2015 - 22:49

    Ineke:

    Hoi Esther.

    Leuke verhalen.
    Al 3 weken op Aruba. Wat gaat de tijd snel.
    Jaloers op het mooie weer maar het is je gegund.
    Blijven genieten en ook nog wat wijzer worden.
    Ben benieuwd naar je volgende verhaal.

    Groetjes ook van ome Lambert.
    Tante Ineke.

  • 27 Februari 2015 - 21:35

    Mama En Papa:

    He meissie,

    Weer een leuk verhaal. Je bent ook al met onze toeristische route bezig. SUPER. Heb er echt zin in.
    Van de week was Bonaire op tv, bij het programma droomhuis gezocht. Dan krijg ik onwijs veel zin
    om die kant op te komen. Geweldig dat sfeertje.
    Zomaar met zijn allen op de foto met de minister president van Aruba. Had die minister van jeugdzaken nog goeie ideeën?? Verder lekker genieten van alles en tot ons volgende contact.

    Dikke kus en liefs van
    papa en mama

  • 28 Februari 2015 - 17:26

    AnneMarie (collega Van Mama):

    Hoi Esther,

    Naast de verhalen die ik van mama hoor is het erg leuk om de verhalen te lezen die jij schrijft. Beetje jaloers ben ik wel, lekker dat sfeertje en dat heerlijke weer. Geniet ervan meissie!

    Groetjes AnneMarie

  • 02 Maart 2015 - 17:14

    Oom Peter En Tante Henriet:

    Hoi Esther,

    Leuk om al je verhalen te lezen, een hele ervaring. Succes op je stage. Veel plezier, geniet ervan. Stuur een beetje warmte naar ons.

    Groet oom Peter en tante Henriet

  • 22 Maart 2015 - 11:50

    Martien:

    Eindelijk contact met jou Esther,en mooie verslagen/foto enfilmjes te kunnen zien,Jij geniet en leert wat wil je nog meer ?
    Hier Herpen is alles zoals van ouds oke
    Groetjes Esther genietze en zien volgende verslagen enz.met veel plezier tegemoet,Riet en Martien groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Hallo, Ik ben Esther. Ik ben 20 jaar en ik maak deze blog voor de periode dat ik naar Aruba ga. Dit zal zijn van 6 februari tot eind mei. Ik zal hier mijn ervaringen schrijven van de tijd dat ik daar ben. Groetjes

Actief sinds 27 Nov. 2014
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 9456

Voorgaande reizen:

06 Februari 2015 - 30 Mei 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: