Eerste stagedag gehad - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Esther Linden - WaarBenJij.nu Eerste stagedag gehad - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Esther Linden - WaarBenJij.nu

Eerste stagedag gehad

Blijf op de hoogte en volg Esther

03 Maart 2015 | Aruba, Aruba

Vandaag eerste stagedag gehad. Donderdag had ik al wel kennisgemaakt met een aantal docenten maar toch doe je op zo’n eerste stagedag veel indrukken op waardoor zo’n dag best vermoeiend is.
Afgelopen weekend hebben we op vrijdag een excursie door Oranjestad gehad en wij zijn onder andere bij het archeologisch en historisch museum geweest. Erg leuk om zo de stad en het eiland beter te leren kennen. Ik heb wat foto’s hiervan toegevoegd aan het verslag.
Zaterdag heb ik lekker rustig aan gedaan. In de ochtend een beetje skypen en daarna lekker naar het strand en dan weer volgens de traditie van zaterdag afsluiten met een BBQ.
Zondag was er een festival genaamd Flip Flop wat erg leuk was. Verschillende artiesten en later ook DJ’s. Iris kreeg meer munten dan waarvoor ze betaald had dus die heeft heel lief heel wat rondjes gegeven waardoor het een goedkoop middagje en avondje was! En met dit festival weer een relaxed weekendje afgesloten.
Even verder over stage, school is hier wel anders dan Nederland. Maar dat is zeker niet verkeerd zo leer ik weer met andere omstandigheden omgaan. Het zijn ook andere mensen waar je ook weer anders mee omgaat dus dit is wel heel leerzaam.
Morgen mag ik me eerste lessen gaan geven dus ga het even goed voorbereiden nu, tot snel!

  • 04 Maart 2015 - 13:33

    Karina:

    Hoi Esther,
    Klinkt allemaal leuk daar je eerste maand is nu al voorbij. Hopelijk kan je nog veel gaan zien en doen geniet er lekker van
    Heel veel groetjes uit het koude Nederland
    Karina

  • 04 Maart 2015 - 22:27

    Mama:

    Hoi lieve meid,

    Leuk om je opgedane evaringen te lezen en de foto's te bekijken. Heb je de leerlingen al laten zien dat je een strenge juf kan zijn? Wel goed dat de omstandigheden anders zijn dan bij ons, daar leer je weer van. Succes met je stage en in je vrije tijd lekker genieten.

    Dikke knuffel van papa & mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Hallo, Ik ben Esther. Ik ben 20 jaar en ik maak deze blog voor de periode dat ik naar Aruba ga. Dit zal zijn van 6 februari tot eind mei. Ik zal hier mijn ervaringen schrijven van de tijd dat ik daar ben. Groetjes

Actief sinds 27 Nov. 2014
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 9443

Voorgaande reizen:

06 Februari 2015 - 30 Mei 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: