Bon Dia (goedendag) - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Esther Linden - WaarBenJij.nu Bon Dia (goedendag) - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Esther Linden - WaarBenJij.nu

Bon Dia (goedendag)

Blijf op de hoogte en volg Esther

19 Februari 2015 | Aruba, Aruba

Zo weer een tijdje verder. Ik heb echt een leuk weekend gehad! Vrijdag even geskyped met mijn familie want Chantal was jarig en die moet je dan toch echt even spreken voordat ze volop carnaval gaat vieren.
De carnaval in Nederland heb ik wel gemist maar volgend jaar ben ik gewoon weer in Nederland. En het weer en het strand hier maken ook veel goed:)
Zaterdag ben ik maar even boodschappen gaan doen want ja dat moet ook gebeuren. Ik kan voorlopig vooruit. Verder heb ik rustig aan gedaan, beetje thuis zitten en wat verslagen maken voor school want dat gaat helaas ook gewoon door.
Zoals sommigen al weten ben ik zondag wezen snorkelen. En dit was echt een hele leuke ervaring! Ik vond dit echt super leuk, ik ga dit sowieso nog vaker doen. Anton heeft een filmpje gemaakt en dat kan je bekijken via deze link: https://www.youtube.com/watch?v=GNWRQ4XR7hc
Maandag had ik hier ook nog weekend en toen zijn we naar het strand gegaan. Maar aangezien het behoorlijk waaide zijn we op een gegeven moment naar mijn huis gegaan en zijn we daar gaan chillen bij het zwembad. Daarna hebben we met 5 studenten samen gebarbecued, dit was ook weer een hele leuk dag. Het was erg gezellig en het was lekker relaxed.
Dan dinsdag weer naar school. Dinsdagmiddag hadden we een excursie naar grapefield. En hier lag een hoop afval. Een puntje van kritiek op dit verder mooie eiland. Maar verder was de excursie wel interessant het ging over de ecologische voetafdruk wat onderdeel is van duurzame ontwikkeling. Duurzame ontwikkeling is trouwens het onderwerp van de minor hier dus vandaar dat ik daar les over krijg. De meesten lessen zijn wel interessant en docenten hebben zich al aangepast ze gaan niet meer langer door en af en toe beginnen we ook op tijd. Wel zo fijn dat we gewoon op tijd naar huis kunnen :D
Zo dat was het weer voor vandaag, tot snel!

  • 19 Februari 2015 - 21:35

    Chantal:

    Hey zusje,

    Dat snorkel gaan we zeker nog vaker doen is supervleuk he!! Was wel beetje jaloers hihi
    Fijn dat je het naar je zin hebt en nog gefeliciteerd met jou en stijn alweer 5 jaar.
    Geniet er nog van en tot je volgende verhaal of skype gesprek.

    Liefs chantal

  • 19 Februari 2015 - 21:55

    Elke:

    Leuk om weer te lezen.
    Carnaval was leuk, maar een zwembad, snorkelen en bbqen klinkt ook echt super.
    Geniet ervan! !
    Tot je volgende verhaal.

    Xxx ons

  • 20 Februari 2015 - 12:01

    Mama En Papa:

    Bon Dia lieve Esther,
    We volgen je natuurlijk via Skype en niet te vergeten al die appjes, maar weer leuk om dit te lezen en de foto's te zien. Filmpje van het snorkelen is ook erg leuk om te zien. Moet ik ook maar eens leren!
    Lekker blijven genieten van alles.
    Liefs en een dikke kus
    Papa & mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Hallo, Ik ben Esther. Ik ben 20 jaar en ik maak deze blog voor de periode dat ik naar Aruba ga. Dit zal zijn van 6 februari tot eind mei. Ik zal hier mijn ervaringen schrijven van de tijd dat ik daar ben. Groetjes

Actief sinds 27 Nov. 2014
Verslag gelezen: 328
Totaal aantal bezoekers 9441

Voorgaande reizen:

06 Februari 2015 - 30 Mei 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: