De eerste nacht gehad - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Esther Linden - WaarBenJij.nu De eerste nacht gehad - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Esther Linden - WaarBenJij.nu

De eerste nacht gehad

Blijf op de hoogte en volg Esther

07 Februari 2015 | Aruba, Aruba

Hallo allemaal,

Gisteren vertrokken uit het koude Nederland waar de gevoelstempratuur -12 was en dan stap ik na 10 uur vliegen uit in Aruba waar het 27 graden is....wat een verschil
Het afscheid nemen was natuurlijk niet zo leuk en ik vond het ook heel moeilijk. Maar er gaat een leuke tijd aankomen.
En tijdens de reis heb ik 3 films gekeken en 2 baantjer afleveringen bekeken en wat gelezen en zo ben ik de reis van 10 uur goed doorgekomen.
Toen ik hier aankwam werd ik opgehaald door de begeleider aan school en mijn huisbaas. Ik ben met mijn huisbaas naar huis gegaan en heb even een rondleiding door het huis gehad. Ik heb foto's toegevoegd van mijn kamer en het zwembad dat hier bij het huis ligt.
Daarna heeft Anton (mijn huisbaas) mij naar Jasmijn en Iris gebracht. Dat zijn 2 studenten ook uit Nederland die dezelfde minor volgen en die ik al een keer ontmoet had in Nederland. Daarna zijn we samen boodschappen gaan doen en heb ik wat gehaald om de eerste dagen te overleven. Ook heb ik wat Arubaans geld gehaald zodat ik vanavond Karnaval kan gaan vieren. Hier hebben ze 2 weekenden lang Karnaval gevierd met allerlei parades en vanavond is de lichtjesparade. Een beetje zoals de lichtjesoptocht in Berghem. Ik zal wel foto's maken en deze hierop zetten!

En dat is alles voor nu dus tot snel!

  • 07 Februari 2015 - 12:20

    Mama En Papa:

    We hebben jou vlucht gevolgd via een app, dat was ook bijzonder. Fijn dat de reis goed gegaan is.
    Voor ons was het afscheid ook niet gemakkelijk, maar wij wensen je een onvergetelijk fantastische tijd toe in Aruba. Liefs papa en mama

  • 07 Februari 2015 - 12:24

    Anja:

    Hoi Esther, fijn dat je goed bent aangekomen. Ziet er goed uit dat zwembad, maar dat was je al gewend, haha. Even wennen aan de temperatuur en je nieuwe omgeving. Geniet ervan. Groetjes Henk en Anja

  • 08 Februari 2015 - 09:34

    Fransje:

    Heee meis,
    Wat fijn dat je goed bent aangekomen! Je kamer en tuin zien er goed uit, lekker zeg ^^
    Heb je nu nog een paar dagen om te acclimatiseren, voordat je aan de slag moet?
    Liefs, Fransje

  • 08 Februari 2015 - 20:00

    Esther:

    Hoi Fransje,

    Ik ben vrijdag aangekomen en dinsdag moet ik voor het eerst naar school. Dus vandaag en morgen nog lekker vrij en dan gaat het echte leventje beginnen.

    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Hallo, Ik ben Esther. Ik ben 20 jaar en ik maak deze blog voor de periode dat ik naar Aruba ga. Dit zal zijn van 6 februari tot eind mei. Ik zal hier mijn ervaringen schrijven van de tijd dat ik daar ben. Groetjes

Actief sinds 27 Nov. 2014
Verslag gelezen: 350
Totaal aantal bezoekers 9440

Voorgaande reizen:

06 Februari 2015 - 30 Mei 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: